Roco 70251 Parní lokomotiva H0 023 038-3
Moderna BR 23 Deutsche Bundesbahn „přežila“ preußická P 8, která byla určena jako náhrada, byla určena pouze o jeden rok. Výkon 1.314 kW, váží 131,8 t a dopředu se 110 km/h. Tuna předem 85 km/h. V roc
Nalezeno 626 nabídek. (Zobrazuji 31 – )
Moderna BR 23 Deutsche Bundesbahn „přežila“ preußická P 8, která byla určena jako náhrada, byla určena pouze o jeden rok. Výkon 1.314 kW, váží 131,8 t a dopředu se 110 km/h. Tuna předem 85 km/h. V roc
Šeková kalota v černé barvě Světově slavný, rychlý, silný a k tomu zvučný, na svěží nádor: Parní lokomotiva s názvem „Flying Skotsman“ vyrazila řadu světových rekordénů a napsala histo
Každá svítilna řady 78er je nějakým způsobem od roku 1912 postavena 18 na symetrickém provedení se třemi připojenými nápravami, dvěma podvozky, velkými zásobními nádržemi a maximální rychlostí 100 km/
Výkonná, kompaktní a přesto mimořádně filigránná konstrukce představuje toto nové piko. Propracovaná konstrukce modelu byla dokonale přizpůsobena a přestavěna podle rozměrů. Díky filigránickému rámu a
Analog Start Set: Parní lokomotiva řady 80 se sadou štítků pro různé železniční správy (DB, NS, SZD, SBB, NSB, PKP, MAV, RENFE, ÖBB, FS, SNCF, CSD, SNCB, DR, DSB, SJ) a osobní vlak. Tento text
Parní lokomotiva řady 354.1 Československých státních drah.V roce 1912 jmenovala tehdejší k.o. Společnost Südbahn – tenderová lokomotiva pro těžkou osobní dopravu jako náhrada za lokomotivy řady 229,
Hránič na seřaďování!Prototyp: Nákladní tenderová parní lokomotiva řady 94.5-17 (dříve PRUZUßische T16.1). Deutsche Bundesbahn (DB) s nábojníkem a předehřívačem na kotelní kotelní síti, posunovací rád
Konečně přichází moderní nahrazení a zániku velmi oblíbených a dříve rozšířených BR 78 ve formě Neukonstruktion značky PIKO - a s první parní lokomotiva v produktové řady Expert. Model závisí na etabl
Parní lokomotiva BR 03 se objevuje jako autentický model v provedení dB Epoche III. Stejně jako u předlohy má model čtyři velká pojezdová kola, sladké lampy a vhodný rám a věrná replika nůžkových brzd
Prototyp: Parní lokomotiva řady 81 (bývalou společnost G 8.1) s vlečnými deskami na uhlí v belgických státních drahách (NMBS/SNCB). Zelené/černé základní barvy. Lokomotiva č. 81.340. Provozní stav na
Pro použití na tratích s maximální hmotností na nápravu 18 t bylo v letech 1930 až 1938 vybudováno celkem 298 jednotných rychlých lokomotiv řady 03 pro německou Reichsbahn. Konstrukce byla inspirována
S téměř 4.000 exempláři se pusußská P 8, později zařazená jako konstrukční řada 38, stala jednou z nejpočetnějších parních lokomotiv v historii. Po zmatení obou světových válek se téměř všechny evrops
Prototyp: Těžká nákladní vlak – parní lokomotiva řady 150 X, s jednotnými tunoměrnými dávkami 2’2’T34 francouzské státní dráhy (SNCF). Černé základní barvy S kabinou pro ÜK a bez plechů z větrné energ
Moderna BR 23 Deutsche Bundesbahn „přežila“ preußická P 8, která byla určena jako náhrada, byla určena pouze o jeden rok. Výkon 1.314 kW, váží 131,8 t a dopředu se 110 km/h. Tuna předem 85 km/h. V roc
Jako Phönix z popela byl parní lokomotiva absolutní revolucí pro SNCF po válce. Vzhledem k tomu, že francouzský vozový park byl velmi decitován, byly v USA objednány robustní a univerzálně použitelné
Vzor v provedení lesklého plechu: Parní lokomotiva řady C 5/6 Elefant ze švýcarských federálních drah (SBB) s 3 tenkoosým kohorním tendrem, pro použití v nákladní a rychlé dopravě na trase Gothard. Pr
Parní lokomotiva řady 231 E francouzské dráhy.Řada 231 E vznikla z potřeby vytvořit po první světové válce výkonné parní lokomotivy pro stále těžší francouzské rychlonátky. André Chapelon byl místo ná
Silný a elegantní královna Byly kdysi královny na evropských železnicích: Čtyřválcová čísla z Saska, Bádenu, Württemberska, Bavorska a Švédska. Inspirovala německá železniční tyč od roku 1914 do ro
Výkonná, kompaktní a přesto mimořádně filigránná konstrukce představuje toto nové piko. Propracovaná konstrukce modelu byla dokonale přizpůsobena a přestavěna podle rozměrů. Díky filigránickému rámu a
Prototyp: Parní lokomotiva řady 81 (bývalou společnost G 8.1) s vlečnými deskami na uhlí v belgických státních drahách (NMBS/SNCB). Zelené/černé základní barvy. Lokomotiva č. 81.340. Provozní stav na
Prototyp: Těžká nákladní vlak – parní lokomotiva konstrukční řady 44 s jednotkovým tuhým dávkkem 2'2'T34 spolkových drah Österreich (BBBÖ). Černé základní barvy S větrnými kryty řídící konstrukce Wagn
Konečně přichází moderní nahrazení a zániku velmi oblíbených a dříve rozšířených BR 78 ve formě Neukonstruktion značky PIKO - a s první parní lokomotiva v produktové řady Expert. Model závisí na etabl
V roce 50 849 společnost Lok 1940 s číslem výrobce 16058 postavila společnost Krause-Maffei v Mnichově Allach. Po roce 1945 zůstala v sovětské okupační zóně, a tedy v německém Reichsbauteru. V neposle
Novinka 2021: Varianta varianty konstrukční řady 078 z IV. Epochy Tento text byl přeložen strojově.
Novinka 2021: Varianta varianty konstrukční řady 078 z IV. Epochy Tento text byl přeložen strojově.
V roce 2023 představuje piko elegantní BR 93.0 i v provedení Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft v Epoiche II. Při provádění modelu byl kladen velký důraz na reprodukci specifických vlastností modelu. Kr
Konečně přichází moderní nahrazení a zániku velmi oblíbených a dříve rozšířených BR 78 ve formě Neukonstruktion značky PIKO - a s první parní lokomotiva v produktové řady Expert. Model závisí na etabl
Silný tlak v kotlu V roce 1936 dodala společnost Berliner strojírenská výroba AG Schwarzkopff první rychle se pohybující nákladní lokomotivy konstrukční řady 41. Tyto stroje se osvědčily jako unive
Prototyp: Parní lokomotiva Gotthard série C 5/6 Elevant ze švýcarských federálních drah (SBB), s vlečnými tendry kohort o hmotnosti 3 kg, pro použití v nákladní a rychlé dopravě na trase Gothard. Prov