Zag Zodiak 411 parfémovaná voda pánská 411/30 30 ml
Ralph Lauren 30 ml pánské parfémované vody Zag Zodiak
Inspirován: Ralph Lauren Polo Blue. Naše parfémy se vyrábějí ze stejných ingrediencí a stejným postupem jako originální parfémy známých značek.
Hlava - mandarinka, meloun, okurka
Srdce - bazalka, šalvěj, pelargónie
Základ - pižmo, semiš, dřevité tóny
Charakter - kořenitá, vodní
Trvanlivost jeho vůně je zaručena přítomností min. 18% parfémovaného oleje.
O značce:
Módní značka Ralph Lauren a její za...
Hlava - mandarinka, meloun, okurka
Srdce - bazalka, šalvěj, pelargónie
Základ - pižmo, semiš, dřevité tóny
Charakter - kořenitá, vodní
Trvanlivost jeho vůně je zaručena přítomností min. 18% parfémovaného oleje.
O značce:
Módní značka Ralph Lauren a její zakladatel dokonale ztělesňují solidní a poklidný životní styl Američana z východního pobřeží. Ralph Lauren (vlastním jménem Ralph Rueben Lifshitz) se narodil v roce 1939 do aškenázské rodiny pocházející z Běloruska. Patří k trojici amerických módních návrhářů (spolu s Tommym Hilfigerem a Calvinem Kleinem), kteří vyrostli v Bronxu v chudé čtvrti a díky svému talentu a píli se dostali mezi světovou módní elitu. Ralph Lauren v Bronxu vyrůstal se třemi staršími bratry, o něž se především starala jejich matka, zatímco otec živil celou rodinu jako malíř pokojů. Ralph se od mládí musel činit, aby měl nějaké peníze jen pro sebe a mohl si za ně koupit, co chtěl. V jeho případě to bylo oblečení a móda, jež ho zajímala již od dětství. Ralph však nikdy nešel studovat návrhářství, místo toho si vybral ekonomii, která se mu v pozdějším životě taktéž náramně hodila. Po získání vysokoškolského vzdělání na City College v New Yourku pracoval nějakou dobu jako prodavač rukavic. Zanedlouho však využil zázemí továrny, pro kterou pracoval, a vytvořil svou vůbec první kolekci kravat, prodávanou pod značkou Polo. Krátce nato, s finanční pomocí Normana Hiltona, si také otevřel svůj první obchod, kde tyto úspěšné kravaty prodával. A to byl tedy začátek budování celosvětově známé společnosti, v jejímž logu je dodnes hráč póla – symbol nenápadné elegance a klasického stylu.
Ralph Lauren začal sice jen kravatami, ale postupně vybudoval celé oděvní impérium, které nabízí sportovní (například tenisové úbory), společenské i večerní oblečení a doplňky nejen pro muže, ale také pro ženy. Kromě toho si také pod značkou Ralph Lauren můžete zakoupit kosmetiku, parfémy, ložní prádlo, či dokonce bytové dekorace. Pro téměř všechny Laurenovy návrhy je charakteristické upřednostňování noblesy starého světa. Kdysi pro časopis Vogue řekl: „Nechci být v módě – chci být módou“. Vedle velkoměstské módy tvídových sak a decentních košilí, oživuje své kolekce starou romantikou kovbojských časů. Jeho další velkou módní doménou je kolekce Rugby, která je určena přibližně 18letým až 25letým mužům a ženám.
Laurenovy modely neopomenul dokonce ani filmový průmysl. V roce 1977 se herečka Diane Keaton jako Annie Hall ve stejnojmenném filmu Woodyho Allena oblékla do Laurenových širokých kalhot a pánské košile s vestou i kravatou, což způsobilo neočekávanou poptávku přesně po takovém stylu mezi mnoha obyčejnými Američany. O něco později pak scenáristé světově úspěšného seriálu Přátelé využili značku Polo Ralph Lauren, aby oblékli hlavní představitelku Rachel (Jennifer Aniston), která se stala jednou ze zaměstnanců této firmy a i sám návrhář Ralph Lauren si v tomto seriálu zahrál – a to sám sebe.
Vůně Ralph Lauren dokonale doplňují uvolněnou americkou image firmy. Ženám i mužům totiž nabízí škálu vůní od nekonformních sportovních svěženek až po originální orient. První vůně této firmy, která se naštěstí stále ještě prodává, vznikla v roce 1978 a jmenovala se Lauren. Jedná se o lehce staromódní chypré vůni s kořeněným karafiátem, dřevem, fialkou a růží, která se však nádherně rozleží na těch dámách, kteří počkají a nedají se odradit prvotními staromódními tóny. Začněme však netradičně pánskými vůněmi. Pánové se své pánské vůně Polo (někdy nazývané Polo Green) dočkali ve stejném roce a mohli se radovat nad krásnou, elegantní a nestárnoucí klasikou s lehkými bylinnými tóny a spoustou mužného koření. Dnes však mohou vybírat z další nabídky Polo – vyzkoušet je určitě třeba úžasný Polo Black, který mužům díky své dřevitě aromatické vůni dodá potřebný šarm. Polo Double Black pak je ještě odvážnější a posunuje hranice mužnosti mnohem dál než původní Polo Black. A co teprve takový Polo Blue? Ten se zase v roce 2003 stal nejlepší pánskou vůní a to zřejmě díky svým neopakovatelným elegantně sportovním lehce svěžím tónům. A zapomínat by se nemělo ani na Polo Sport, což je svěží, sportovní vůně s citrusy a kořením. Dále z pánských vůní nenechte jen tak na regále ležet sofistikovanou dobrodružnou Explorer, další oceněnou a nevšedně něžnou Romance, Romance Silver pro citlivé muže či vůni suché savany Safari for Men.
Ženy a dívky se také mají na co těšit, jelikož nabídka je stejně pestrá, ne-li pestřejší než pro muže. Kromě již zmiňované Lauren si nenechte například ujít snad nejprodávanější Romance, která se vám ukáže ve svém romanticky květinovém závoji a to zejména díky něžné lilii, svěží frézii a nezapomenutelné růži. Dále je třeba vyzkoušet již legendární parfém Safari z roku 1990, který vás unese na svém dokonale originálním zeleně sušším a přitom gurmánském obláčku. Kam? No přece do Afriky, kde vše je divoké, nespoutané a živočišné… Za zkoušku také stojí vůně Blue – uvolněná Američanka milující rifle, košile a svěží svobodný americký vítr. Nic nedáte ani za otestování sladší krémově elegantní vůně Glamorous, lehčí Daylight Glamorous či stejně nekomplikované Style. Pokud toho ještě máte stále málo a nic jste si nevybraly, určitě ponořte svůj nos do čistých průzračně tyrkysových tónů Pure Turquoise, hřejivé Notorious, vodní Polo Sport Women či svěží Ralph, která má své další sestřičky: chladivou Ralph Cool, gurmánskou Ralph Hot, sladší jahodou Wild nebo veselou Rocks.
Parfémy Ralph Lauren si dozajista oblíbíte, jelikož značka nabízí opravdu nepřebernou škálu vůní pro téměř každou příležitost. Vybírat můžete jak z hřejivých moderních orientálních parfémů, tak elegantních, romantických, mladistvých či příjemně osvěžujících vůní.