GP Elektronické zapalování komplet pro motor GP 123 a 176ccm STD/EVO
provozní napětí 7,2V - 8,4V. (optimalizované pro 2čl. LiPo)
Nalezeno 16 nabídek. (Zobrazuji 1 – )
provozní napětí 7,2V - 8,4V. (optimalizované pro 2čl. LiPo)
provozní napětí 7,2V - 8,4V. (optimalizované pro 2čl. LiPo)
provozní napětí 7,2V - 8,4V. (optimalizované pro 2čl. LiPo)
provozní napětí 7,2V - 8,4V. (optimalizované pro 2čl. LiPo)
provozní napětí 7,2V - 8,4V. (optimalizované pro 2čl. LiPo)
provozní napětí 7,2V - 8,4V. (optimalizované pro 2čl. LiPo)
provozní napětí 7,2V - 8,4V. (optimalizované pro 2čl. LiPo)
Elektronické zapalování, komplet pro motor GP 123 a 176 ccm STD/EVO. Provozní napětí 7,2V - 8,4 V, (optimalizované pro 2čl. LiPo).
Elektronické zapalování pro dvouválcové motory DLA (kromě řadového dvouválce DLA 116) Provozní napětí 7,2V - 8,4V. (optimalizované pro 2čl. LiPo)
Elektronické zapalování pro motor GP 61 a 88 STD/EVO. provozní napětí 7,2V - 8,4V. (optimalizované pro 2čl. LiPo)
Elektronické zapalování pro jednoválcové motory DLA (32 a 58) a řadový dvouválec DLA 116 (každý válec má své zapalování, pro celý motor jsou tedy potřeba 2 tyto zapalování) Provozní napětí 7,2V - 8,4V. (optimalizované pro 2čl. LiPo)
Elektronické zapalování pro jednoválcové motory DLA (32 a 58) a řadový dvouválec DLA 116 (každý válec má své zapalování, pro celý motor jsou tedy potřeba 2 tyto zapalování) Provozní napětí 7,2V - 8,4V. (optimalizované pro 2čl. LiPo)
provozní napětí 7,2V - 8,4V. (optimalizované pro 2čl. LiPo)
provozní napětí 7,2V - 8,4V. (optimalizované pro 2čl. LiPo)
provozní napětí 7,2V - 8,4V. (optimalizované pro 2čl. LiPo)