Zobrazujeme nabídky

Management kvality služeb v cestovním ruchu

Upřesnit výběr

Nalezeno 31 nabídek. (Zobrazuji 1 – 30)

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z...

165
Cena produktu bez dopravy
Skladem Nalezeno v 1 obchodě
Grada.cz
96 % zákazníků doporučuje e-shop
Tento e-shop získal dostatečný počet spokojených zákazníků v programu Ověřeno zákazníky.

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z...

165
Cena produktu bez dopravy
Skladem Nalezeno v dalším 1 obchodě
Palmknihy
97 % zákazníků doporučuje e-shop
Tento e-shop získal dostatečný počet spokojených zákazníků v programu Ověřeno zákazníky.

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z...

80
Cena produktu bez dopravy
Na dotaz Nalezeno v dalších 12 obchodech
Dobré knihy
94 % zákazníků doporučuje e-shop
Tento e-shop získal dostatečný počet spokojených zákazníků v programu Ověřeno zákazníky.

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro...

289
Cena produktu bez dopravy
Skladem
SEVT
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro...

80
Cena produktu bez dopravy
Skladem
Dobré knihy
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Autor : Ida Rašovská, Kateřina Ryglová, Popis : Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality...

246
Cena produktu bez dopravy
Skladem
KNIHCENTRUM.CZ
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro...

84
Cena produktu bez dopravy
Skladem
Libristo.cz
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro...

81
Cena produktu bez dopravy
Skladem
Booktook.cz
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro...

165
Cena produktu bez dopravy
Skladem
Alza.cz
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro...

87
Cena produktu bez dopravy
Skladem
Knihkupectví Jana Zábrany
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro...

99
Cena produktu bez dopravy
Skladem
Grada.cz
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro...

165
Cena produktu bez dopravy
Skladem
Grada.cz
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro...

89
Cena produktu bez dopravy
Skladem
Luxor.cz
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí...

165
Cena produktu bez dopravy
Skladem
Knihy Dobrovský
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, proto

143
Cena produktu bez dopravy
Skladem
Učebnice.cz
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro...

99
Cena produktu bez dopravy
Skladem
Ekopress, s.r.o.
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro...

84
Cena produktu bez dopravy
Skladem
NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro...

165
Cena produktu bez dopravy
Skladem
Palmknihy
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu institucím působícím v CR a studentům vysokých škol Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny...

289
Cena produktu bez dopravy
Skladem
Alescenek.cz
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, proto

127
Cena produktu bez dopravy
Skladem
MegaKnihy.cz
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu.

165
Cena produktu bez dopravy
Skladem
Kosmas.cz
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro...

84
Cena produktu bez dopravy
Skladem
Knižní klub
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro...

165
Cena produktu bez dopravy
Skladem
Martinus
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

ISBN: 9788024750217 Ida Rašovská Grada 2017 Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality...

52
Cena produktu bez dopravy
Skladem
Restorio online antikvariát
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro...

246
Cena produktu bez dopravy
Skladem
Knihkupectví Daniela
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro...

260
Cena produktu bez dopravy
Skladem
Knihkupectví Daniela
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro...

246
Cena produktu bez dopravy
Skladem
Digiport.cz
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro...

246
Cena produktu bez dopravy
Skladem
eKNIHOVNA.cz
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení
Tento e-shop nezískal dostatečný počet hodnocení za posledních 90 dní.