OZ ASPEN 9x20 5x112 ET30 matt black diamond
5 děr 9 ″ 112 mm OZ Racing 19.42 kg černá
Upozornění při převzetí zásilky:Při převzetí zásilky od kurýra zboží důkladně zkontrolujte. Pokud zjistíte jakékoliv, i drobné poškození obalu, neprodleně to oznamte kurýrovi a požádejte ho, aby do systému zapsal poznámku "Poškozený obal". .A to i v případě, že se zdá, že zboží je bez poškození! Tuto skutečnost nám rovněž oznamte e-mailem na adresu info@fusion.sk do 12 hodin od převzetí zásilk...
Upozornění při převzetí zásilky:Při převzetí zásilky od kurýra zboží důkladně zkontrolujte. Pokud zjistíte jakékoliv, i drobné poškození obalu, neprodleně to oznamte kurýrovi a požádejte ho, aby do systému zapsal poznámku "Poškozený obal". .A to i v případě, že se zdá, že zboží je bez poškození! Tuto skutečnost nám rovněž oznamte e-mailem na adresu info@fusion.sk do 12 hodin od převzetí zásilky. V případě dodatečného pozdějšího zjištění poškození zboží nejsme schopni toto poškození řešit jako reklamaci u přepravní společnosti.
Upozornění před montáží hliníkových a plechových kotoučů.
Montáž pneumatik a disků na vozidlo smí být prováděna pouze v dílně s odpovídajícím vybavením a před uvedením do provozu je třeba dbát na to, aby byla kola na vozidle zkontrolována nasazením na náboj před obutím a vyvážením pneumatik, jak je také uvedeno v návodu, který je součástí každé u nás zakoupené sady kol, i když byla kola objednána s certifikátem TUV. Pokud jsou disky dodávány s centrovacími kroužky, musí být tyto kroužky před zkouškou do kola rovněž namontovány.Šrouby/matky na kolech musí být nejprve namontovány ručně, přišroubovaný klíčem bez použití síly (použití větší než běžné síly k plynulému dotažení šroubu/matek není povoleno) a nakonec dotaženy předepsaným momentem stanoveným výrobcem vozidla (k dispozici v návodu k obsluze vozidla, resp. v manuálu). Svévolným utahováním šroubů bez momentového klíče se vystavujete riziku poškození závitů na vozidle nebo poškození montážního materiálu. Je velmi důležité dbát na to, aby se kotouč nedotýkal o žádnou z částí vozidla, jako jsou brzdy, pružiny, lemy blatníků atd.....Trvejte na tom, aby tato kontrola byla provedena v pneuservisu před montáží pneumatiky.V případě problému lze nepoškozená kola vrátit v původním obalu nebo vyměnit za jiná. Pokud tento postup nedodržíte, riskujete poškození kola nebo části vozu a reklamace nebo vrácení kol nemusí být uznána, protože vrácené zboží musí být v původním obalu, čisté, nepoškozené, kompletní, včetně veškerého příslušenství a dokumentace, jak je uvedeno v bodě 5.2 našich obchodních podmínek.
Svévolnou montáží komponentů určených k montáži výhradně v odborné dílně se vystavujete riziku ohrožení zdraví přepravovaných osob nebo veřejného zdraví.
Používání zakoupeného zboží ( součástky diskových kol ) v provozu na pozemních komunikacích:Podle právních předpisů platných na území České republiky je v provozu na pozemních komunikacích povoleno používat pouze systémy, konstrukční části nebo samostatné technické celky (mezi které patří disky kol), které jsou schváleny a opatřeny značkou schválení typu. Základem takového schválení je existence tzv. certifikátů TUV ( a z nich vyplývající označení disku značkou KBA "Federal Motor Transport Authority" ). Osvědčení TUV je technický protokol o konstrukční části a poskytuje informace o shodě vozidla po instalaci nebo montáži konstrukční části. Obsahuje předpisy pro montáž a také podmínky a omezení. Takové kola tedy mají všechny potřebné dokumenty a spolu s typovým listom ich je možné zápsat do technického průkazu. S doklady stačí navštívit jakoukoli STK, kde vám v Typovém osvědčení potvrdí, že kola na voze odpovídají dokladům. S potvrzenými doklady a technickým průkazem zajděte na úřad - registr vozidel, kde vám zapíší nové rozměry kol a pneumatik.
Některé disky však nemají typové osvědčení (dodatečné schválení ministerstvem dopravy), což poněkud ztěžuje zápis do technického průkazu.Pro zápis takových kol je nutné se obrátit na Technickou zkušebnu, která se specializuje na schvalování litých kol.
Samostatnou kategorií kol jsou tzv. náhradní díly označené značkou E nebo ECE a homologačním číslem. Nevztahuje se na ně žádná národní homologace. Kola s homologací ECE jsou vyráběna ve standardních rozměrech, které jsou již uvedeny v technickém průkazu, a není třeba je registrovat.Systémy, konstrukční části nebo samostatné technické celky bez homologace (homologační značky KBA - MD nebo E) nejsou určeny k montáži do vozidel v EU, tyto konstrukční části nesmí být součástí vozidla používaného v provozu na pozemních komunikacích v naší zemi.Značky kol se značkou schválení JWL (norma pro japonská kola z lehkých slitin), což je soubor požadavků a norem pro kola z lehkých slitin stanovený Ministerstvem dopravy a výstavby v Japonsku, které musí být splněny pro všechny osobní automobily v Japonsku. Značka JWL pro litá, kovaná nebo lisovaná kola znamená, že výrobce kola certifikoval, že kolo splňuje tyto normy. Japonská asociace pro kontrolu vozidel (VIA) nezávisle testuje kola na shodu s normami JWL a tato kola pak nesou kromě značky JWL také značku VIA. Označení JWL a VIA není potvrzením homologace EU, a proto kola s tímto označením v našem regionu nemusí být součástí vozidla používaného na silnicích v SK a CZ.
Disky s homologační značkou JWL & VIA jsou v naší nabídce uvedeny jako výrobky pro dekorativní nebo sběratelské použití.
Úplný seznam značek disků a typů homologace naleznete ...ZDE...