Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu - Hana Lošťáková, kolektiv autorů

Grada

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu - Hana Lošťáková, kolektiv autorů Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.
Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studi...

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu - Hana Lošťáková, kolektiv autorů Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.
Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky.
Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích. z kategorie E-knihy | Odborná literatura | Ekonomie | Podnikání od Grada naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!
Více informací o produktu

Upřesnit výběr

Počet e-shopů: 2

Prodej knih
98 % zákazníků doporučuje e-shop
Tento e-shop získal dostatečný počet spokojených zákazníků v programu Ověřeno zákazníky.
Skladem
339
Cena produktu bez dopravy
Knihy Dobrovský
98 % zákazníků doporučuje e-shop
Tento e-shop získal dostatečný počet spokojených zákazníků v programu Ověřeno zákazníky.
Skladem
339
Cena produktu bez dopravy