Muc-Off C3 Ceramic Lube Wet 120 ml
Muc-Off 120 ml oleje péče o řetězy 160 g
Keramické mazivo na řetěz do mokrých podmínek, objem 120ml
Patentované složení založené na sloučenině nitridu boru, fluoropolymerech a nano keramických částicích
- jedinečné integrované UV fluoreskující barvivo pro skutečně dokonalou kontrolu aplikace maziva
- obsahuje další složky vyvinuté v rámci kosmického výzkumu
- vytváří neuvěřitelně odolnou a trvanlivou keramickou vrstvu, která poskytuje vy...
Patentované složení založené na sloučenině nitridu boru, fluoropolymerech a nano keramických částicích
- jedinečné integrované UV fluoreskující barvivo pro skutečně dokonalou kontrolu aplikace maziva
- obsahuje další složky vyvinuté v rámci kosmického výzkumu
- vytváří neuvěřitelně odolnou a trvanlivou keramickou vrstvu, která poskytuje vynikající výkon i na dlouhých tratích a za těch nejnáročnějších klimatických podmínek
- nano keramická aditiva zajišťují velmi nízké tření, hladký chod a bezkonkurenční účinnost.
- excelentní odolnost vůči vodě
- bezpečný k karbonu i jiným citlivým materiálům
- založen na ne-ropném základu
- neobsahuje kyseliny ani rozpouštědla
- z 95% biologicky odbouratelný
- dodáváno s UV svítilnou pro přesné dávkování maziva
- určen pro použití na řetězy silničních, cyklokrosových a MTB kol i DH speciálů
VĚDĚLI JSTE?
Muc-Off C3 Lube obsahuje Nitrid Boritý, který může odolávat teplotám až do 1200 °C. Je to keramický materiál svojí strukturou podobný grafitu, který se vyznačuje vysokou tvrdostí podobné diamantu.
Aplikace:
Před aplikací nejdříve pečlivě vyčistěte řetěz. Protřepte nádobku s mazivem a naneste na každý řetězový článek. Přebytky maziva otřete čistým hadříkem. Ideální je provést lubrikaci řetězu minimálně 3-4 hodiny před jízdou. Ke kontrole maziva na řetězu použijte přiloženou UV svítilnu.
Se složením maziva souvisí také jeho aplikace. Díky keramickým nano částicím přidaných jako velmi efektivní aditiva je účelné, efektivní a ekonomické aplikovat pouze tolik maziva, které je nutné k lubrikaci příslušných míst řetězového článku a pokud dojde k přebytkům maziva doporučujeme toto otřít, neboť při dlouhodobém zanechání velkého množství maziva na řetězu a dlouhodobém zanedbání péče o řetěz by mohlo dojít k zatuhnutí řetězových článků.