ledpodsviceni.cz LED H7 V1 II - , 2x32W, 6.000lm, 9-32V
32 W 4300 K 0 lm
Jedná se o novější verzi modelu H7 V1 s vylepšeným chlazením
Parametry (příkon, svítivost, barva světla..) jsou stejné
Rozdíl je v systému chlazení - díky vylepšenému odvodu tepla a většímu chladiči už pasivně
Včetně řídící elektroniky v externím modulu (na kabelu), zajišťující ještě menší pravděpodobnost hlášení chyby apod.
LED s příkonem 2x 32W jsou ideální volbou do potkávacích světel s...
Jedná se o novější verzi modelu H7 V1 s vylepšeným chlazením
Parametry (příkon, svítivost, barva světla..) jsou stejné
Rozdíl je v systému chlazení - díky vylepšenému odvodu tepla a většímu chladiči už pasivně
Včetně řídící elektroniky v externím modulu (na kabelu), zajišťující ještě menší pravděpodobnost hlášení chyby apod.
LED s příkonem 2x 32W jsou ideální volbou do potkávacích světel s parabolou (bez projektoru / čočky)
Reálné foto níže
Do potkávacích světel s čočkou/projektorem a do dálkových světel doporučuji ještě výkonnější modely - H7 V2, H7 PRO nebo H7 4300K
Ověřte, jestli je uchycení původních halogenových žárovek H7 řešeno ocelovými pružinkami, nebo pouze nacvaknutím.
V případě jiného uchycení bude potřeba zakoupit ještě redukční kroužky (viz REDUKCE A UCHYCENÍ )
Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy
Jak objednat 1 kus?
patice: H7
model: V1 II
příkon: 2x 32W
příkon: 2x 3A
světelný tok: 6.000lm
napájecí napětí: 9-32V
chromatičnost/barva světla: 6000 - 6500K (čistá bílá)
typ použitých LED čipů: CSP
materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro
chlazení: pasivní
rozměry: viz přiložený obrázek
rozměry driveru (černé krabičky): 51 x 29 x 16mm
- modely “V1” jsou se svým příkonem 2x 32W a svítivostí ideální volbou pro použití u potkávacích světel s parabolou (bez čočky/projektoru) a do mlhových světel v případě potřeby velkého výkonu
- světelný tok 6.000lm, běžné halogenové žárovky mají v průměru 2.500 - 3.000lm
- nehlásí chybu prasklé žárovky (viz CANBUS )
- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP
- velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla. Díky tomu neoslňují protijedoucí vozidla (viz také OSLŇOVÁNÍ )
- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti halogenovým žárovkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 400°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol
- patice LED žárovky lze sejmout pro snadné upevnění v reflektoru a zároveň dovoluje natočení LED ve světle (doporučuji natočit čipy do stran)
- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě halogenových žárovek, které lze kdykoliv vrátit zpět
- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích
- chladič z leteckého hliníku v kombinaci s měděným středem uvnitř těla zajišťuje maximální účinnost chlazení
- EMC kompatibilní: neruší okolní přístroje (typicky signál rádia)
VW Passat B7
VW Passat B8
Škoda Octavia II před faceliftem
Škoda Rapid
Suzuki Swift
Citroen Berlingo
BMW e91
Peugeot Boxer