JLM Direct Injector Valve Cleaner 500 ml
JLM
JLM Direct Injector Valve Cleaner - čistič ventilů přímého vstřikování je účinný odstraňovač vysokoteplotních zapečených usazenin na bázi uhlíku, které se hromadí zejména ve spalovacích komorách motoru a za ventily. Tyto specifické vysoce teplotní nečistoty vznikají v motorech s přímým vstřikováním (GDI) a hybridech, ale trápí také naftové motory, což vede ke ztrátě výkonu, efektivity a snížené sp...
JLM Direct Injector Valve Cleaner - čistič ventilů přímého vstřikování je účinný odstraňovač vysokoteplotních zapečených usazenin na bázi uhlíku, které se hromadí zejména ve spalovacích komorách motoru a za ventily. Tyto specifické vysoce teplotní nečistoty vznikají v motorech s přímým vstřikováním (GDI) a hybridech, ale trápí také naftové motory, což vede ke ztrátě výkonu, efektivity a snížené spolehlivosti.
Nevýhodou přemístění vstřikovačů paliva ze sání do spalovací komory u motorů s přímým vstřikováním je to, že zejména sací ventily nejsou omývány benzínem a dochází k jejich zanášení nečistotami. Důsledkem kombinace odvětrávání klikové skříně a usazenin z recirkulace výfukových plynů se karbon rychle hromadí i ve vstupu sání vzduchu a značně dusí motor. Jelikož jsou tyto karbonové usazeniny při vstupu do hlavy válců vystaveny vyšším teplotám, připékají se na povrch, což komplikuje jejich odstranění.
Čistič ventilů přímého vstřikování od JLM je jeden ze sady velmi účinných produktů pro odstranění škodlivých uhlíkových usazenin, které postihují moderní motory. K dosažení nejlepších výsledků doporučujeme používat spolu s aditivem na čištění vstřikovačů GDI od společnosti JLM (pouze pro benzinové motory) a sprejem na čištění EGR a sání vzduchu (benzin i naftu) od společnosti JLM.
Vlastnosti
Určeno pro benzinové a naftové motory s přímým vstřikováním
vhodné pro hybridní motory
Speciální složení pro vysokoteplotní karbonové usazeniny
Obnovuje efektivitu motoru
Čistí ventily, spalovací komory a korunky pístů
Snadno použitelný sprej JLM Direct Injection Valve Cleaner - čistič ventilů přímého vstřikování obsahuje speciální čistící povrchově aktivní látky, které uvolňují a odstraňují připečený uhlík efektivněji než alternativní produkty, které spoléhají pouze na rozpouštědla. Když čistící roztok přechází do motoru, chemické složení není agresivní a je neškodná pro filtry pevných částic a katalyzátory.
JLM čistič ventilů přímého sání čistí nejen ventily, ale také celou spalovací komoru. Výsledkem je zvýšená účinnost motoru a snížené emise výfukových plynů, zejména oxidu uhelnatého (CO) a uhlovodíků (HC), jejichž výhodou je lepší výkon při studeném startu.
Způsob použití
Tento produkt je určen pouze pro profesionální použití!
Společnost JLM navrhla svůj čistič ventilů přímého vstřikování pro snadné použití. Namísto toho, aby vyžadoval přímý přístup k sacím traktům hlavy válců, produkt vstupuje do nasávání vzduchu zahřátého motoru, čímž se předchází rozsáhlé demontáži.
Sprej protřepávejte alespoň dvě minuty a sprej nasměrujte do přívodu v malých dávkách nepřesahujících tři sekundy. Nikdy nedovolte, aby čistič procházel přes mezichladič ani nevnikal do vlnitých/spletených gumových hadic, které mohou způsobit hromadění roztoku.
Vyberte nejlepší přístupový bod, kudy budete aplikovat přípravek a postupujte takto:
1. Nastartujte motor, ujistěte se, že má normální provozní teplotu a nechte jej běžet při volnoběžných otáčkách.
2. Produkt stříkejte v krátkých intervalech (cca 3 sekundy) do sacího potrubí. Otáčky motoru se mohou zvýšit nebo snížit s každou aplikací. Před opětovným stříkáním nechte otáčky motoru stabilizovat.
3. Pokud se otáčky motoru zvýší nebo zpozorujete klepání/cvakání/cinkání, přestaňte stříkat a nechte motor běžet na volnoběh. Nemačkejte plynový pedál.
4. Když minete polovinu objemu spreje, nechte motor běžet na volnoběh další dvě minuty, pak opět pokračujte.
5. Když se aerosol mine, nechte motor běžet na volnoběh další dvě minuty.
6. Zastavte motor a znovu namontujte sací systém.
7. Znovu nastartujte motor a krátce zvyšte otáčky na 2 500 ot./min. a znovu jej nechte běžet na volnoběh. Opakujte 10x. Případně se vydejte na krátkou jízdu 5-8 km.
8. Před zastavením motoru jej nechte opět běžet na volnoběh alespoň jednu minutu.
9. JLM Čistič ventilů přímého vstřikování by se měl používat v dobře větraném prostoru. Používejte rukavice i ochranu očí.
Více informací o produktu
Nevýhodou přemístění vstřikovačů paliva ze sání do spalovací komory u motorů s přímým vstřikováním je to, že zejména sací ventily nejsou omývány benzínem a dochází k jejich zanášení nečistotami. Důsledkem kombinace odvětrávání klikové skříně a usazenin z recirkulace výfukových plynů se karbon rychle hromadí i ve vstupu sání vzduchu a značně dusí motor. Jelikož jsou tyto karbonové usazeniny při vstupu do hlavy válců vystaveny vyšším teplotám, připékají se na povrch, což komplikuje jejich odstranění.
Čistič ventilů přímého vstřikování od JLM je jeden ze sady velmi účinných produktů pro odstranění škodlivých uhlíkových usazenin, které postihují moderní motory. K dosažení nejlepších výsledků doporučujeme používat spolu s aditivem na čištění vstřikovačů GDI od společnosti JLM (pouze pro benzinové motory) a sprejem na čištění EGR a sání vzduchu (benzin i naftu) od společnosti JLM.
Vlastnosti
Určeno pro benzinové a naftové motory s přímým vstřikováním
vhodné pro hybridní motory
Speciální složení pro vysokoteplotní karbonové usazeniny
Obnovuje efektivitu motoru
Čistí ventily, spalovací komory a korunky pístů
Snadno použitelný sprej JLM Direct Injection Valve Cleaner - čistič ventilů přímého vstřikování obsahuje speciální čistící povrchově aktivní látky, které uvolňují a odstraňují připečený uhlík efektivněji než alternativní produkty, které spoléhají pouze na rozpouštědla. Když čistící roztok přechází do motoru, chemické složení není agresivní a je neškodná pro filtry pevných částic a katalyzátory.
JLM čistič ventilů přímého sání čistí nejen ventily, ale také celou spalovací komoru. Výsledkem je zvýšená účinnost motoru a snížené emise výfukových plynů, zejména oxidu uhelnatého (CO) a uhlovodíků (HC), jejichž výhodou je lepší výkon při studeném startu.
Způsob použití
Tento produkt je určen pouze pro profesionální použití!
Společnost JLM navrhla svůj čistič ventilů přímého vstřikování pro snadné použití. Namísto toho, aby vyžadoval přímý přístup k sacím traktům hlavy válců, produkt vstupuje do nasávání vzduchu zahřátého motoru, čímž se předchází rozsáhlé demontáži.
Sprej protřepávejte alespoň dvě minuty a sprej nasměrujte do přívodu v malých dávkách nepřesahujících tři sekundy. Nikdy nedovolte, aby čistič procházel přes mezichladič ani nevnikal do vlnitých/spletených gumových hadic, které mohou způsobit hromadění roztoku.
Vyberte nejlepší přístupový bod, kudy budete aplikovat přípravek a postupujte takto:
1. Nastartujte motor, ujistěte se, že má normální provozní teplotu a nechte jej běžet při volnoběžných otáčkách.
2. Produkt stříkejte v krátkých intervalech (cca 3 sekundy) do sacího potrubí. Otáčky motoru se mohou zvýšit nebo snížit s každou aplikací. Před opětovným stříkáním nechte otáčky motoru stabilizovat.
3. Pokud se otáčky motoru zvýší nebo zpozorujete klepání/cvakání/cinkání, přestaňte stříkat a nechte motor běžet na volnoběh. Nemačkejte plynový pedál.
4. Když minete polovinu objemu spreje, nechte motor běžet na volnoběh další dvě minuty, pak opět pokračujte.
5. Když se aerosol mine, nechte motor běžet na volnoběh další dvě minuty.
6. Zastavte motor a znovu namontujte sací systém.
7. Znovu nastartujte motor a krátce zvyšte otáčky na 2 500 ot./min. a znovu jej nechte běžet na volnoběh. Opakujte 10x. Případně se vydejte na krátkou jízdu 5-8 km.
8. Před zastavením motoru jej nechte opět běžet na volnoběh alespoň jednu minutu.
9. JLM Čistič ventilů přímého vstřikování by se měl používat v dobře větraném prostoru. Používejte rukavice i ochranu očí.
Počet e-shopů: 1
Skladem
389
Kč
Cena produktu bez dopravy