GP Motor GP 123 ccm V2 včetně tlumiče a příslušenství

GP

Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF a spolehli...

Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF a spolehlivou dodávku paliva membránové karburátory Walbro. Motory jsou vhodné pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů GP dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.GP123 V2 je plochý dvouválec konstrukčně vycházející z motoru GP-61, od něhož převzal válce s vrtáním 46,5 mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny; písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy procházejí jehlovými ložisky. Motor je osazen kvalitními ložisky švédské firmy SKF. Motor se montuje pomocí montážní desky přišroubované k zadnímu čelu.Karburátor Walbro MJ-71 je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem. Lehké expanzní tlumiče výfuku jsou hliníkové a jejich povrch je opatřen ochranným stříbřitým nástřikem.Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMH (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka, kabel pro připojení akumulátoru a samozřejmě i zapalovací svíčky NGK CM-6.Doporučené palivo: záběh 32:1 (32 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1. Doporučujeme používat syntetický olej pro dvoutakty Motul 710 2T.Doporučená svíčka: CM-6Doporučené vrtule: dvoulisté: 27x12“, 28x10“, 28x12“, 29x10“ / třílisté: 25x12“, 26x12“. Typické otáčky: 7000 ot./min s vrtulí Mejzlík 28x10“, 7100 ot./min s vrtulí Falcon 29x9“. Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + 2 svíčky, tlumiče + těsnění výfuku, spojovací materiál a návod.Zdvihový objem [ccm]123Počet válců2Vrtání [mm]46.5Provozní otáčky [ot./min]1500 - 8900Výkon motoru [kW]8.8Výkon [HP]12Hmotnost (motor) [g]2300Hmotnost (tlumič) [g]330Hmotnost (zapalování) [g]202Doporučená svíčkaCM-6Doporučený objem nádrže [ml]800 - 1000Závit matice vrtule6x M5
Více informací o produktu

Upřesnit výběr

Řadit dle oblíbenosti
  • Řadit dle oblíbenosti
  • Řadit dle nejnižší ceny
  • Řadit dle nejvyšší ceny
  • Řadit dle hodnocení e-shopu

Počet e-shopů: 2

RCSVET.cz
98 % zákazníků doporučuje e-shop
Tento e-shop získal dostatečný počet spokojených zákazníků v programu Ověřeno zákazníky.
Skladem
31 311
Cena produktu bez dopravy
PROFIMODEL
94 % zákazníků doporučuje e-shop
Tento e-shop získal dostatečný počet spokojených zákazníků v programu Ověřeno zákazníky.
Skladem
29 990
Cena produktu bez dopravy