Elizabeth Arden Green Tea Nectarine Blossom toaletní voda dámská 100 ml
Elizabeth Arden 100 ml Green Tea Nectarine Blossom dámské toaletní vody 2016 Elizabeth Arden USA exotické ovoce zelený čaj, nektarinka, květ nektarinky pižmo
Elizabeth Arden Green Tea Pear Blossom W
toaletní voda 100 ml tester
Vůně je svěží díky hruškovému květu a zelenému čaji. Ztělesňuje čerstvé květiny projasněné sluncem a s dotykem hrušky. Je tak sladká, že byste ji chtěli i ochutnat, to především díky hrušce Anjou. Fazety vůně se rozprostírají s lahodným ovocem v objetí akordu zeleného čaje a květu stromu Anjou hrušky. Vůně je zakončena zářivým d...
toaletní voda 100 ml tester
Vůně je svěží díky hruškovému květu a zelenému čaji. Ztělesňuje čerstvé květiny projasněné sluncem a s dotykem hrušky. Je tak sladká, že byste ji chtěli i ochutnat, to především díky hrušce Anjou. Fazety vůně se rozprostírají s lahodným ovocem v objetí akordu zeleného čaje a květu stromu Anjou hrušky. Vůně je zakončena zářivým dotykem pižma a ambry. Dodávají povzbuzující pocity. Olfaktorická skupina: Květinová. Ovocná. Ženská. Delikátní tóny hlavy: Zářivá hruška Anjou, essence italského bergamotu, esence sicilského citronu Hřejivé srdce: květ stromu Anjou hrušky, absolut indického jasmínu Sambac, akord zeleného čaje Vapor z Paraguaye
Delikátní základ: jiskřivé pižmo, jantarově bílý mech
O značce Elizabeth Arden
Americkou značku Elizabeth Arden založila již roku 1910 kanadsko-americká podnikatelka Florence Nightingale Graham a dala jí jméno, které sama používala v obchodním byznyse.
Elizabeth Arden, podnikatelka, poradkyně v oblasti krásy a bojovnice za ženská práva, je dodnes inspirací pro ženy na celém světě. Zářnou historii své značky započala založením svého prvního salonu na 5th Avenue v New Yorku v době, kdy ženy nejen velmi vzácně podnikaly, ale obvyklé nebylo ani používání make-upu.
Elizabeth Arden patřila mezi první, kdo uplatňoval vědecké inovace v kosmetickém průmyslu, a celosvětově slavnou se stala také díky svému holistickému přístupu ke kráse. Již ve 20. letech apelovala na ženy, aby hydratovaly svou pleť, vyhýbaly se pobytu na přímém slunci a každý den cvičily jógu. Kosmetické produkty značky proto usilují o to pleti prospívat, ne ji maskovat.