Cannondale Trail SL 3 2023
Cannondale 12.5 kg horská (F) Shimano MT400, 15x110mm thru-axle / (R) Shimano MT400 12x148mm thr RockShox Judy Silver TK, 100mm, Solo Air, 15x110 thru-axle, remote loc hliníkové s odpruženou vidlicí unisex 2023 100 mm 1 x 12 Shimano Deore M6100, 12-speed Shimano MT200 hydraulic disc Shimano MT200 hydraulic disc, 160/160mm RT10 rotors KMC X12, 12-speed 0 Sunrace, 11-51, 12-speed Shimano M5100, 30T Shimano Deore M6100 Integrated Sealed Bearing, Tapered Schwalbe Rocket Rick, 29 x 2.25 Cannondale 3 with Intellimount, Alloy, 31.8mm clamp Cannondale Platform FSA Alloy Riser, 15mm rise, 760mm Cannondale Ergo XC Cannondale 3, 6061 Alloy, 31.6 x 350mm (S), 400mm (M-XL) Cannondale Locking Grips
Popis kola Cannondale Trail SL 3
Horské kolo Cannondale Trail SL 3 na velkých 29" kolech nabízí lehký hliníkový rám se zadní pevnou osou v rozměru Boost-tedy 148mm pro zvýšení tuhosti celku. Vzduchová odpružená vidlice Rock Shox Judy je rovněž vybavena pevnou osou. Přesnost řazení zajišťuje 12-ti rychlostní sada Shimano Deore s velkým rozsahem kazety pro zdolávání těch nejprudších stoupání. Hydrau...
Horské kolo Cannondale Trail SL 3 na velkých 29" kolech nabízí lehký hliníkový rám se zadní pevnou osou v rozměru Boost-tedy 148mm pro zvýšení tuhosti celku. Vzduchová odpružená vidlice Rock Shox Judy je rovněž vybavena pevnou osou. Přesnost řazení zajišťuje 12-ti rychlostní sada Shimano Deore s velkým rozsahem kazety pro zdolávání těch nejprudších stoupání. Hydraulické kotoučové brzdy Shimano MT200 se starají o bezpečné zastavení v jakémkoliv terénu. Zapletená kola a pláště jsou vybrány tak, že zvládnou jízdu terénem, ale i rychlé přesuny po silnici.
Boostová zadní stavba
Širší zadní stavba má za následek zkrácení zadních řetězových vzpěr a umístění zadního kola blíže ke středovému složení. Tím je zajištěna celková živost kola a lepší trakce při výjezdech.
Jistota ovládání
Položenější úhel hlavové trubky v hodnotě 66,5° zajišťuje více stability a navyšuje jistotu ve strmých sjezdech.
Mikro-odpružení SAVE
Díky strategicky umístěným pružícím zónám v zadní stavbě rámu dochází k absorpci drobných nerovnosti a tím je jízda hladší a jistější.