Axial Yeti Jr. Can-Am Maverick 4WD RTR 1:18
Axial auta 280 mm s elektromotorem 700 g 2400 Mhz 1 : 18 pro kluky a holky RTR Axial černé 25 min 25 km/h se stejnosměrným elektromotorem
CharakteristikaNenechte se zmást, RC model mini auta Axial Yeti Jr. Can-Am Maverick v měřítku 1:18, má plnou výbavu, náhon na všechna kola, skvěle vypadá i jezdí a řídí se proporcionální RC soupravou Spektrum 2.4 GHz STX2. Set obsahuje pohonnou baterii a nabíječ, vše potřebné k jízdě naleznete v balení.Obsah baleníV balení je sestavený hotový RC model auta Yeti Jr™ Can-Am® Maverick X3 RTR v měřítk...
Yeti Jr. Can-Am Maveric je jedním z prvních modfelů, které mají přední nápravu v klasickém uspořádání nezávislého zavěšení dvou náprav a zadní pevné vlečené s 3-bodovým zavěšením. Dosud toto uspořádání využívala větší auta 1:10, nyní tuto výhodu přenáší Axial i do aut typu Rock Racer a Crawler. Konstrukce odpružení poskytuje Yeti Jr citlivé ovládání a zlepšenou stabilitu při vyšších rychlostech. Motor řady 380 dává autu perfektní rychlost a točivý moment na kola a radiálními pneumatikami Maxxis® Bighorn 2.0. S nimi získáte důležitou trakci, kterou potřebujete pro rychlou jízdu prakticky na jakémkoli povrchu.
Vlastnosti auta Yeti Jr™ Can-Am® Maverick X3
Licencovaná karosérie a kola Can-Am Maverick
Licencované pneumatiky Maxxis Bighorn 2.0
Vysílač Spektrum STX2 2,4 GHz
Voděodolné Spektrum Combo přijímač - regulátor
Motor Dynamite 37T
Mikro servo s kovovými převody
Pevná zadní náprava AR18 s velkou světlou výškou
Nastavitelné olejové tlumiče
Tříbodové zadní zavěšení pro lepší ovladatelnost
Nezávislé přední zavěšení pro vysokou rychlost
Systém upevnění karosérie na zadním závěsu
Převody s modulem 48P pro vysoký záběr
Nastavitelný držák motoru a snadno přístupný podvozek
Kuličková ložiska kompletní
Nastavitelný zásobník na baterie
Centrální zadní hnací hřídel pro trakci a sílu
Obsažen USB nabíječ
Volantový vysílač Spektrum SPMSTX200
Dvoukanálový volantový vysílač Spektrum STX200 2,4 GHz FHSS s integrovanou anténou, jednoduchým a rychlým nastavením pro začátečníky. Paměť pro 1 model, Nastavení reverz, subtrim, koncové body, limit plynu 50%. 75%. 100%. Baterie do vysílače 4ks AA jsou součástí balení.
Přijímač a regulátor
Menší nároky na zástavbu do podvozku modelu nabízí krabička, která obsahuje přijímač a regulátor. Kabel má konektor baterie EC3, samostatný vypínač, voděodolná úprava elektroniky. POZOR! Tento produkt je kompatibilní pouze s bateriemi NiMH. Nelze použít LiPol.
Motor Dynamite Tazer 380 37T
Skvělé výkony modelu jsou zásluhou motoru Dynamite Tazer 380 37T s pastorkem 15T a hnaným kolem 60T. Motor má inovovanou konstrukci a větší otvory pro chlazení.
Servo řízení s kovovými převody
K řízení přední nápravy je použito mikro servo s kovovými převody a vysokým točivým momentem.
4.8V moment: 2.5 kg.cm
6.0V moment: 3.0 kg.cm
4.8V rychlost: 0.09 s/60°
6.0V rychlost: 0.08 s/60°
Baterie Dynamite NiMH 1300mAh
Obsažená NiMH baterie Dynamite 1300mAh má praktický konektor EC3 a nabíjecí kapacitu 1300mAh.
Typ: NiMH
Typ konektoru: EC3
Kapacita: 1300 mAh
Článek: 2/3A
Napětí: 7,2 V
Konfigurace: Plochá
Nabíječ Dynamite USB NiMH
Nabíječ baterií USB Dynamite 6-čl. NiMH USB je malý, kompaktní a snadno použitelný. Jednoduše připojte napájecí zdroj USB a baterii NiMH zapojte do nabíječe.
POZNÁMKA:
Lze použít pouze s 6článkovou NiMH baterii!
Pevná zadní náprava AR18
Pro udržení správných rozměrů spolu s dostatečnou světlou výškou byla navržena nová náprava AR18. Mezi vlastnosti patří kompaktní dvoudílná konstrukce skříně a tří-bodové zadní zavěšení s integrovanou výkyvnou tyčí s podporou pro lepší ovládání.
Osa o průměru 8mm s 12mm šestihranem
Otevřený diferenciál
Tlumiče 61mm - 90mm o průměru 7mm s hřídelí o prům. 3mm
Více pozic montáže tlumiče
Nastavitelné olejové tlumiče
Tělo tlumiče se závitem je naplněno olejem a umožňuje nastavit míru tlumení. Kroužek se závitem stlačuje pružinu na zvolenou úroveň a díky tomu je pružení měkčí nebo tvrdší.
Přední tlumiče o průměru 7mm a délkami 46 mm - 63 mm
Zadní tlumiče o průměru 7mm a délkami 61 mm - 90 mm
Tří-bodové zavěšení zadní nápravy
Zadní náprava je pevná, vlečená, tlumiče jsou na samostatných ramenech. Uprostřed nápravy je kyvně upevněno třetí rameno, které omezuje kývavý pohyb nápravy.
Nezávislé zavěšení přední nápravy
Yeti™ Jr. je vybaven nezávislým zavěšením přední nápravy (IFS), který pomáhá udržovat vysokou rychlost jízdy na různém terénu. Systém IFS umožňuje lépe držet směr jízdy při vysokých rychlostech, protože dochází k nezávislému odpružení polovin nápravy a tyto rázy se nepřenáší do šasí. Stabilita, kterou poskytuje přední náprava IFS, je pro terénní jízdu prvořadá.
Obrobené hliníkové CVD hřídele
Osa 8mm s 12mm unášecím šestihranem
Tlumiče o průměru 7mm, délky 46mm - 63mm, hřídel 3mm
Více pozic pro upevnění tlumiče
Odklápěcí karosérie
Karosérii lze snadno odklopit směrem dozadu po odstranění dvou sponek. Karosérie se odklápí včetně trubkové konstrukce.
Základní převod motoru
Na hřídeli motoru Dynamite Tazer 380 37T je nainstalován kovový pastorek 15zubů, který pohání hnané 60 zubové ozubené kolo s robusním modulem 48P.
Nastavení mezizubové vůle
Při výměně motoru či pastorku je potřeba nastavit mezizubovou vůli mezi pastorkem a hnaným kolem. Motor je upevněn na excentru, kterým lze otáčet a tím měnit vůli v převodu.
Plně vybaveno kuličkovými ložisky
Rotační součásti modelu jsou uloženy v kuličkových ložiscích. Kromě vysoké přesnosti uložení hřídelí, zaručují kuličková ložiska větší životnost a nižší valivý odpor. Díky tomu má auto vyšší výkony a delší dobu jízdy.
Pneumatiky Maxxis Bighorn 2.0
Pneumatiky Maxxis Bighorn 2.0 mají nesměrový dezén běhounu, který je vhodný pro použití v nejrůznějších podmínkách, jako jsou tvrdý a měkký terén a měnící se povrchy. Proto se nemusíte příliš ohlížet na to, kde zrovna jezdíte.
Disky Can-Am s 12mm unášečem
Masivní kola unáší šestihran 12mm v discích Can-Am které jsou vyrobeny z houževnatého plastu a plní i důležitou vzhledou funkci.
Nastavitelný zásobník na baterie
Zásobník na baterie je umístěn nad zadní nápravou. Je výškově nastavitelný a k dispozici je více konfigurací. Lze použít různé typy 6-článkových NiMH baterií. Integrovaný zásobník na baterie je snadno přístupný, není třeba odstraňovat jakékoli části karosérie. To umožňuje rychlou výměnu baterie.
Konstrukce zadní nápravy
Zadní hnací hřídel je propojena se zadní výstupní hřídelí diferenciálu, která je uložena v ložisku, aby byl zajištěn lehký přenos síly na hlavní výstupní hřídel nápravy.
Bohužel žádný eshop nemá tento produkt aktuálně skladem.