airbagová vesta Helite e-Turtle
Helite
HELITE airbagová vesta E-TURTLE
Zcela nová technologie pro maximální ochranu na cestách skutečná revoluce v ochraně a detekci.
VÍCE SENZOROVÁ TECHNOLOGIE
JAK TO FUNGUJE?
Technologie elektronického airbagu Helite obsahuje 2 senzory:
Senzor integrovaný do vesty (CDU): sleduje pohyb motocyklisty v kontextu.
Čidlo umístěné na vidlici motocyklu (SDU): detekuje nárazy na motocykl
Oba senzory jsou spáro...
Zcela nová technologie pro maximální ochranu na cestách skutečná revoluce v ochraně a detekci.
VÍCE SENZOROVÁ TECHNOLOGIE
JAK TO FUNGUJE?
Technologie elektronického airbagu Helite obsahuje 2 senzory:
Senzor integrovaný do vesty (CDU): sleduje pohyb motocyklisty v kontextu.
Čidlo umístěné na vidlici motocyklu (SDU): detekuje nárazy na motocykl
Oba senzory jsou spárovány a analyzují situaci. Jakmile je zjištěn pád nebo nehoda, vesta se automaticky nafukuje před dopadem na zem.
SENZOR VESTY
Analyzuje pohyb motocyklisty v reálném čase.
Dlouhá životnost nabití (1 týden)
Pracuje s GPS signálem
Detekuje pád při rychlosti vyšší jak 20 km/h
SENZOR PŘEDNÍ VIDLICE
Snadná instalace na motocykl
Detekuje pád při rychlosti od 0 km/h
Je autonomní: baterie není dobíjecí
JEDNA TECHNOLOGIE - DVĚ VOLBY OCHRANY
1. VESTA & SENZOR PŘEDNÍ VIDLICE
Možné případy detekce:
Uklouznutí, ztráta přilnavosti, ztráta kontroly: senzor CDU detekuje pád a spustí airbagový systém v závislosti na situaci.
Kolize s vozidlem nebo překážkou: senzor vidlice detekuje náraz a vyšle signál do senzoru vesty CDU, který analyzuje situaci a v případě potřeby aktivuje airbag.
Výhody:
Detekční čas dělený 2
Ochrana při klidovém stavu a nízké rychlosti
2. POUZE VESTA
Ideální pro závodní okruhy
Pro okruhy je „senzor vidlice“ méně podstatný: pouze k několika málo nehodám dochází při nízké rychlosti, kolizi s vozidlem nebo nárazu do překážky.
Možné případy detekce:
Uklouznutí, ztráta přilnavosti, ztráta kontroly: senzor CDU analyzuje situaci, detekuje pád a v případě potřeby spustí airbagový systém.
POTVRZUJEME DETEKČNÍ ČAS MEZI 31 A 60 MS PŘI RYCHLOSTI 35 KM/H (KTERÁ POKRÝVÁ 85% NEHOD).
Testy jsme provedli ve spolupráci s UTAC, francouzskou technickou unií pro automobily, motocykly a jízdní kola. Díky těmto testům jsme ověřili naši detekční dobu.
Zkouška při čelním nárazu proti stojícímu vozidlu:
Doba detekce senzoru vidlice: 31 ms
Doba detekce senzoru CDU umístěného ve vestě airbagu: 62 ms
Detekční čas konkurenčních elektronických airbagů: 95 ms
Velký objem ochrany: mezi 14 a 28 litry v závislosti na velikosti airbagu
Ochrana- motocykl: senzor vidlice vás ochrání v jakémkoliv kolizním případu při rychlosti od 0 km/h
Ochrana životně důležitých orgánů (hrudník pánev záda) a krční páteř
TURTLE efekt: pro lepší absorpci a redukci nárazu. 4x účinnější než normální airbag